פורום הנשק
-
- הכרזות
- תגובות
- צפיות
- הודעה אחרונה
-
- הזמנת תעודות החבר של הסליק
1, 2, 3, 4, 5על ידי Webart » 15 נובמבר 2016, 16:33 - 64 תגובות
- 4778431 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Shmulik1235
02 נובמבר 2021, 13:49
- הזמנת תעודות החבר של הסליק
-
- כללי הכתיבה בפורום הסליק
על ידי Webart » 02 דצמבר 2009, 23:06 - 0 תגובות
- 157603 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Webart
02 דצמבר 2009, 23:06
- כללי הכתיבה בפורום הסליק
-
- נושאים
- תגובות
- צפיות
- הודעה אחרונה
-
- אחריות לגלוק
על ידי ben » 04 ינואר 2004, 22:39 - 7 תגובות
- 4535 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי volunteer
05 ינואר 2004, 23:20
- אחריות לגלוק
-
- מחסניות "שאינן נשלפות" בקלות
על ידי ניר » 28 דצמבר 2003, 16:31 - 7 תגובות
- 3796 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי pilot
05 ינואר 2004, 09:05
- מחסניות "שאינן נשלפות" בקלות
-
- מעצורים בנשק
על ידי yeshua » 02 ינואר 2004, 15:42 - 9 תגובות
- 6194 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי אילן ב
05 ינואר 2004, 05:09
- מעצורים בנשק
-
- שתי שאלות קטנות על קרבין.
על ידי higt-power » 31 דצמבר 2003, 20:43 - 14 תגובות
- 8294 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי אילן ב
04 ינואר 2004, 21:33
- שתי שאלות קטנות על קרבין.
-
- גיל הנשק ע"פ מספר סידורי
על ידי ניר » 28 דצמבר 2003, 16:15 - 9 תגובות
- 6208 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי ניר
04 ינואר 2004, 14:11
- גיל הנשק ע"פ מספר סידורי
-
- בעיניין חובת הפקדת נשק במקומות ציבוריים
1, 2על ידי יובל » 29 דצמבר 2003, 13:20 - 16 תגובות
- 9259 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי יובל
04 ינואר 2004, 11:03
- בעיניין חובת הפקדת נשק במקומות ציבוריים
-
- איך יוצרים stress בזמן ירי במטווח?
1, 2על ידי ליאור45 » 28 דצמבר 2003, 07:29 - 16 תגובות
- 8336 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי eld453
03 ינואר 2004, 15:43
- איך יוצרים stress בזמן ירי במטווח?
-
- שאלה על שפיכת קנה
על ידי ליאור45 » 31 דצמבר 2003, 21:48 - 12 תגובות
- 8003 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי אילן ב
03 ינואר 2004, 10:16
- שאלה על שפיכת קנה
-
- בילוי של שבת בצהריים...
1, 2על ידי עומר בר » 13 דצמבר 2003, 19:37 - 15 תגובות
- 9563 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי עומר בר
02 ינואר 2004, 16:42
- בילוי של שבת בצהריים...
-
- רובה 22. savage 4c
על ידי savage4 » 30 דצמבר 2003, 08:58 - 7 תגובות
- 5000 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי doc-no
02 ינואר 2004, 15:04
- רובה 22. savage 4c
-
- שלום ! כיצד מעבירים בעלות על נשק ?
על ידי GiladX » 29 דצמבר 2003, 02:07 - 13 תגובות
- 9295 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי אילן ב
02 ינואר 2004, 05:48
- שלום ! כיצד מעבירים בעלות על נשק ?
-
- איך מזמינים אקדח שלא נמכר בארץ?
על ידי the sheild » 01 ינואר 2004, 20:12 - 2 תגובות
- 2334 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי אילן ב
02 ינואר 2004, 05:45
- איך מזמינים אקדח שלא נמכר בארץ?
-
- ה"מחומש" שמופיע אחרי המספר הסידורי בגלוק
על ידי ניר » 29 דצמבר 2003, 19:22 - 4 תגובות
- 3266 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי גלוקי
01 ינואר 2004, 19:58
- ה"מחומש" שמופיע אחרי המספר הסידורי בגלוק
-
- הודעת הנהלה
על ידי Webart » 30 דצמבר 2003, 07:20 - 1 תגובות
- 2077 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Webart
31 דצמבר 2003, 07:02
- הודעת הנהלה
-
- האם בכל ירי באקדח חובה שישארו "עקבות" על הידיים ?
על ידי naniya » 28 דצמבר 2003, 11:57 - 13 תגובות
- 6847 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי שרקן
30 דצמבר 2003, 20:00
- האם בכל ירי באקדח חובה שישארו "עקבות" על הידיים ?
-
- גדר ההפרדה ומניעת מעבר חגורות נפץ...
על ידי a1948 » 30 דצמבר 2003, 15:29 - 5 תגובות
- 3804 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי שרקן
30 דצמבר 2003, 19:50
- גדר ההפרדה ומניעת מעבר חגורות נפץ...
-
- קבלת רשיון לנשק באיזור השרון-שאלה..
על ידי titi25 » 28 דצמבר 2003, 19:12 - 2 תגובות
- 1897 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי אילן ב
29 דצמבר 2003, 23:05
- קבלת רשיון לנשק באיזור השרון-שאלה..
-
- אקדח תקין או לא
1, 2על ידי yeshua » 27 דצמבר 2003, 10:57 - 17 תגובות
- 10109 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי גק
29 דצמבר 2003, 22:11
- אקדח תקין או לא
-
- כתבה אודות הבטיחות של אקדחי גלוק
על ידי BlueStar » 28 דצמבר 2003, 13:10 - 3 תגובות
- 2827 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי higt-power
28 דצמבר 2003, 18:44
- כתבה אודות הבטיחות של אקדחי גלוק
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד
הרשאות הפורום
אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה